  • Data: 2003-04-23 22:36:42
    Temat: Re: DG, samochód i alarm
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy: stare wyrzucasz żeby nie było śladu "ulepszenia" ? :)
    > Może się czepiam... Po prostu nie ja pierwszy oceniałem że to *jednak*
    > są *inne* opony i pewnej własności samochodowi dodają :]

    Nie wyrzucam, ale trzymam w miejscu niedostepnym dla urzednikow US ;-))
    Raz na dwa lata mam prawo (IMHO) kupic nowe opony, a czy one sa
    zimowe, czy wiosenne i kiedy na ktorych jezdze, to juz moja sprawa.

    > Acha. Zmień poradnik :], zapis o "jednostkowej cenie do 3500 zł"
    > to od 2001 jest na pewno, a od kiedy był szukać mi się nie chce :)

    Moze cos zle zrozumialem:
    Tam piszą tak:

    "..... nalezy pamietac, ze do 31 XII 2002 wszystkie naklady modernizujace
    nie polegajace na nabyciu czesci skladowych lub peryferyjnych,
    bez wzgledu na ich wysokosc, podwyzszaly wartosc srodka trwalego.
    Od 1 stycznia 2003 natomiast wplyna one na wartosc ŚT jedynie
    w przypadku, gdy ich suma w danym roku podatkowym przekroczy
    3500 zl".

    Czyli - dotyczy to modernizujacych, ale NIE polegajacych na
    nabyciu czesci skladowych lub peryferyjnych.
    Opona - jak dla mnie - jest czescia skladową, bo bez opony
    samochod nie bardzo pojedzie.

    Ale teraz (po wczytaniu sie w to), to juz przyznam, ze nic
    nie rozumiem.

    Latet