  • Data: 2002-09-02 12:25:29
    Temat: Re: DG + umowa o prace - minimalny ZUS
    Od: "greg" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - czy jako pierwsza podpisala UZ i potem zalozyla DG zglaszajac, ze ZUS
    placi od UZ?
    Jako osoba wspolpracujaca wczesniej oplacala za siebie zus pozniej jednak
    zostala zatrudniona na UZ i zgosila ze bedzie placic ZUS od tej umowy

    > - czy placi skladke zdrowotna od DG?
    tak, zdrowotne placi od DG

    > - jakiej wysokosci placi ZUS od UZ?
    powiedzmy ze sa to smieszne pieniadze w porownaniu do obecnej blisko 600 pln
    skadki na ZUS od DG - zalezy od wartosci UZ

    > - czy ZUS od UZ nie musi byc takze conajmniej od 760zl brutto?
    nie - przynajmniej w przypadku mojej mamy tak nie jest

    Pozdrawiam
    Greg