    From: "Anax WRC" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - wypadek przy pracy
    Date: Tue, 17 Feb 2009 20:27:19 +0100

    wiadomości news:09022009.718A6BD5@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > dzis w zusie dostałem karteczke - jakie sa potrzebne do tego jednorazowego
    > odszkodowania dokumenty - na tej karteczce widnieje miedzy innymi
    > "dokument
    > potwerdzajacy zakonczenie leczenia"
    > Czyli trudno mowic o prognozowaniu, skoro leczenie ma juz byc zakonczone.

    zakonczone leczenie nie wyklucza uszczerbku na zdrowiu. Jak stracisz reke w
    tartaku to zakonczeniem leczenia bedzie npop zagojenie sie rany ale reka
    mimo wszystko nie odrasta. Choc np w przypadku mojego brata ZUS sadzi
    inaczej. Stracil permanentnie kilka palcow w ypadku a mimo wszystko rente
    dostal na 3 lata (i to to po jaaakaiej batalii). Po 3 latach ma byc nastepna
    komisja ktora sprawdzi czy aby palce nie odrozly...
    pzdr
    Anax