  • 1. Data: 2009-02-07 22:36:06
    Temat: DG - wypadek przy pracy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Prowadze jednoosobowa DG.
    Miałem wypadek w pracy (wypadek samochodowy nie z mojej winy).
    W ZUS dowiedziałem sie, ze bede dostawal 100% zasiłku, wlasnie dlatego, ze
    to zwolnienie jest skutkiem wypadku.
    Pytanie: czy oprocz tego nalezy mi sie jakies jednorazowe odszkodowanie?
    Wypadek dosc powazny - prognozowane kiklkumiesieczne leczenie.

    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

  • 2. Data: 2009-02-09 04:05:44
    Temat: Re: DG - wypadek przy pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Feb 2009, Budzik wrote:

> [...]
    > Pytanie: czy oprocz tego nalezy mi sie jakies jednorazowe odszkodowanie?
    > Wypadek dosc powazny - prognozowane kiklkumiesieczne leczenie.

    O odszkodowaniu AFAIK nie przesądza "powaga", lecz ew. prognozowane
    "trwałe uszczerbki na zdrowiu".
    Ale procedury nie znam, mimo że dawno temu przechodziłem :) (jako
    pracownik).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-02-09 19:35:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > O odszkodowaniu AFAIK nie przesądza "powaga", lecz ew. prognozowane
    > "trwałe uszczerbki na zdrowiu".

    dzis w zusie dostałem karteczke - jakie sa potrzebne do tego jednorazowego
    odszkodowania dokumenty - na tej karteczce widnieje miedzy innymi "dokument
    potwerdzajacy zakonczenie leczenia"
    Czyli trudno mowic o prognozowaniu, skoro leczenie ma juz byc zakonczone.

    > Ale procedury nie znam, mimo że dawno temu przechodziłem :) (jako
    > pracownik).

    powalcze, powiem co i jak sie dowiedzialem. :)

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

  • 4. Data: 2009-02-17 19:27:19
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    wiadomości news:09022009.718A6BD5@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > potwerdzajacy zakonczenie leczenia"
    > Czyli trudno mowic o prognozowaniu, skoro leczenie ma juz byc zakonczone.

    zakonczone leczenie nie wyklucza uszczerbku na zdrowiu. Jak stracisz reke w
    tartaku to zakonczeniem leczenia bedzie npop zagojenie sie rany ale reka
    mimo wszystko nie odrasta. Choc np w przypadku mojego brata ZUS sadzi
    inaczej. Stracil permanentnie kilka palcow w ypadku a mimo wszystko rente
    dostal na 3 lata (i to to po jaaakaiej batalii). Po 3 latach ma byc nastepna
    komisja ktora sprawdzi czy aby palce nie odrozly...
    pzdr
    Anax