  • 1. Data: 2004-02-09 08:29:29
    Temat: DRA - ZUS - czy skladac
    Od: ".....Tester....." <s...@...ca>

    Prowadze dzialalnosc jako osoba fizyczna i pracuje sam zadnych pracownikow
    czy musze skaldac DRA do ZUS-u - co miesiac
    czy tylko oplacac skladki

  • 2. Data: 2004-02-09 09:56:51
    Temat: Re: DRA - ZUS - czy skladac
    Od: "Agnieszka" <b...@p...com.pl>

    Musisz złożyc deklarację za styczeń 2004, a potem kolejną za kwiecień, wtedy
    zmienia się kwota składki na ubezpieczenie wypadkowe.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-11 08:51:29
    Od: "latet" <s...@s...pl>

    > Musisz złożyc deklarację za styczeń 2004, a potem kolejną za kwiecień,
    wtedy
    > zmienia się kwota składki na ubezpieczenie wypadkowe.

    Z tym ze niektore oddzialy ZUS - np. mój - wyraznie i statnowczo
    informują, że U NICH nawet za styczeń nie trzeba.
    Ja więc nie składałem ;-)

    latet

  • 4. Data: 2004-02-11 09:38:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    latet wrote:

> [...]
    >
    > Z tym ze niektore oddzialy ZUS - np. mój - wyraznie i statnowczo
    > informują, że U NICH nawet za styczeń nie trzeba.

    U mnie mile panie powiedzialy, ze nie trzeba, ale ze prosza by zlozyc..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-02-11 11:24:44
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    A mi Pani w ZUSie powiedziala, ze trzeba za kazdym razem gdy sie
    cokolwiek zmienia (po za data i numerem) w stosunku do ostatnio
    zlozonej deklaracji. Gdyz oni przyporzadkowuja wplaty do ostatniej
    deklaracji i jesli byla inna kwota skladek to jest problem i na pewno
    nie przekaza na czas skladki do Funduszu Emerytalnego. A
    opoznienie bedzie nasza wina i nie beda nam sie nalezaly odsetki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-02-11 11:56:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    grynio001 wrote:

> [...]
    > nie przekaza na czas skladki do Funduszu Emerytalnego. A
    > opoznienie bedzie nasza wina i nie beda nam sie nalezaly odsetki.

    To Pani was oklamala.
    (wyjatkowo zdarzyla sie wam niemila pani)

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-02-11 22:03:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, latet wrote:
    [...]
    >+ Z tym ze niektore oddzialy ZUS - np. mój - wyraznie i statnowczo
    >+ informują, że U NICH nawet za styczeń nie trzeba.

    NA PIŚMIE ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd