  • 1. Data: 2004-02-09 07:25:48
    Temat: kapitał zagraniczny
    Od: RBprv <r...@W...onet.pl>

    Chciałbym zapytać jak wygląda sprawa jakbym chciał założyć firmę z
    udziałem kapitału zagranicznego? Inwestorem miałby być kolega, który na
    stałe mieszka w Kanadzie. Firma miała by się zajmować budową sieci
    osiedlowych i podłączanie klientów do internetu. Czy ktoś się orientuje
    czy istnieje jakaś możliwość zwolnienia z podatku i jakie inne korzyści
    mogą być z tego tytułu? Może ktoś się orientuje w temacie lub sam ma
    spółkę z udziałem kapitału zagranicznego. Z góry dziękuje za pomoc.