  • 1. Data: 2004-02-09 07:04:11
    Temat: dw w kpir - czy mozna tak?
    Od: glew <r...@...O-S.P.A.M.intrux.pl>

    Witam!

    Sa sobie potwierdzenia wykonan operacji banowych z mBanku (obciazeniowe i
    uznaniowe - obiciazeniowych jest wiecej - kilkanascie w miesiacu). Z
    mBanku nie dostaje WB zwykla poczta, tylko drukuje ww. potwierdzenia z
    danego m-ca. Poniewaz IMHO nie warto kazdego swistka wpisywac do kpir, wiec
    sumuje wszystkie obciazeniowe i ksieguje pod 1 pozycja. I tutaj pojawia sie
    watpliwosc, gdyz robie tak: spinam wszystkie i dolaczam do nich DW z
    trescia: "koszty prow. r-ku bank. za m-c...". Podobnie robie z przelewami
    zwyklymi (tymi, ktore nie ida przez mBank tylko placone gdzies w "okienku"
    banku czy poczty; spinam wszystkie potwierdzenia przelewow i do nich
    wystawiam DW z laczna kwota oplat).
    Czy tak moze byc? Czy moge wystawiac DW do tego typu rzeczy? W
    rozporzadzeniu do kpir sa okreslone konkretne czynnosci, dla ktorych mozna
    wystawic DW i to, co robie, raczej tutaj nie pasuje, jednak jesli nie DW,
    to co? Ksiegowac wszystko osobno? A moze robic jakies zwyczajne zestawienie
    z zalaczonymi dokumentami i takie zestawienie ksiegowac w kpir?

    Z gory dziekuje za pomoc!

    --
    GL

  • 2. Data: 2004-02-09 10:40:10
    Temat: Re: dw w kpir - czy mozna tak?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, glew wrote:

> [...]
    >+ wystawic DW i to, co robie, raczej tutaj nie pasuje, jednak jesli nie DW,

    Jak to Maddy ujęła ? "Mniejszy błąd, czyli nie nierzetelność" ? :)

    >+ to co? Ksiegowac wszystko osobno? A moze robic jakies zwyczajne zestawienie
    >+ z zalaczonymi dokumentami i takie zestawienie ksiegowac w kpir?

    Zeznaję bez bicia że ja wpisuję kilka nr. id w jednej pozycji.
    Nie ośmielę się zaprzeczyć uwadze że pozwolenia na wpisywanie
    kilku dokumentów nie ma :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)