  • Data: 2004-11-17 18:46:32
    Temat: Re: Dane na fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Nov 2004, Kalina wrote:

    >+ Witam, gdzie mogę znaleźć informacje odnośnie danych które muszą być
    >+ umieszczane na fakturze?

    ...w rozporządzeniu MF ds. f-r VAT.
    Polecam www.podatki.pl - jest w HTMLu i na ogół się nie ślimaczy
    jak z Sejmu :), powinno również być na www.mofnet.pl (ale pewnie
    .PDF).

    >+ Chodzi mi konkretnie, czy na fakturze zakupu powinien byc adres siedziby,
    >+ czy tez może być podany wyłącznie adres oddziłału bez podawania siedziby?

    IMHO od 1.V.2004 "oddział" z punktu widzenia VAT jest niczym - "oddział"
    nie może być podatnikiem VAT... i z tego p. widzenia nie jest
    sprzedającym.
    Acha: mam kilka wpisów do ewVAT sprzecznych z owym p. widzenia, zeznaję
    bez bicia :[

    >+ W rozporzadzeniu MF w sprawie wykonania niektórych przepisów VAT jest
    >+ napisane, ze na fakturze maja byc adresy dostawcy i odbiorcy, ale .... gdzie
    >+ można znaleźć coś wiecej?

    Kto z p. widzenia VAT jest sprzedawcą ? - podatnik. Dobrze gadam ?
    No to jak oddział nie może być podatnikiem...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)