  • Data: 2013-09-24 15:37:44
    Temat: Re: Darowizna na operacje...
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-24 15:02, witek pisze:

    > Nie ma przepisu, ktory tego zabrania, bo nie jest to zabronione tylko
    > obłożone podatkiem.

    (Podatek, czy kara - jeden zbój.)

    Wracamy "ab ovo": na jakiej podstawie podatkiem, skoro jedno i drugie
    jest darowizną w pierwszej grupie i jako takie jest zwolnione od podatku?

    Albo inaczej: znasz konkretny przypadek (może łącznie z orzeczeniem Izby
    Skarbowej, że komuś się za takie coś do tyłka dobrali, jak się bronił i
    dlaczego jego linia obrony została podważona?

    Wiem, widzę, że reprezentujesz linię bardzo ostrożnego podejścia do
    podatków. Ja przeciwnie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.