    From: "Latet" <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darowizny od obcych
    Date: Sat, 12 Jan 2013 20:35:39 +0100

    > o wsparcie czego?
    > bo tak jak napisal gotfryd za chwile moze sie okazac, ze to nie jest
    > darowizna.
    > i skonczysz, albo z tematem zbiorki publicznej, albo z zapłatą za cos tam.
    > napisz dokladniej o czym ta strona, kto ja robi , kto ja utrzymuje, kto placi
    > ze serwer domene i dokładną treść tego "wsparcia na stronie".

    Powiedzmy, że jet to polsko-jakiśtam, dostępny dla użytkowników za darmo, nie
    wyświetlający reklam, tworzony 1-osobowo, prwatnie, niekomercyjnie i utrzymywany
    dotąd wyłącznie z prywatnych pieniędzy autora. Treść prośby mówi mniej więcej
    że:

    "Tworzenie i utrzymanie słownika w internecie pociąga za sobą koszty. Nie jestem
    już w stanie sam ich pokrywać. Proszę o wsparcie, aby strona nie tylko nie
    zniknęła z sieci, ale mogła się nadal rozbudowywać."

    No, jeśli to nie spełnia krytriów darowizny, to nie mam pojęcia, co może je
    spełniać.

    Dzięki,

    latet