  • 11. Data: 2002-05-15 12:04:12
    Temat: Re: Data faktury, a data wydania towaru
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3CE23B17.7070209@inzbud.pl...
> [...]
    > zawodowo zajmuje, to staję się nabywcą w momencie podpisania faktury
    > czy tez w momencie postawienia nogi na działce?
    > Cała sprawa wydaje mi się absurdalna i czekam tylko na pierwsze wyroki
    > NSA.
    > Swoja drogą, wystarczy może pisac na fakturze "przechowanie towaru do
    > momentu odbioru przez nabywcę jest bezpłatne do iluśtam dni".
    > Jak oni nas głupimi chwytami, to my ich też możemy.
    > W końcu jest swoboda umów w obrocie handlowym a prawo podatkowe nie
    > jest z księzyca (chociaz... czasem mam wątpliwości).

    A co z fakturami płatnymi przelewem na których często jest klauzula mówiąca
    o tym że towar stanowi własność dostawcy do momentu zapłaty faktury. (nawet
    jeżeli znajduje się on w naszym magazynie).
    Znaczy że US może dołożyć dwa razy ? raz za daty a drugi raz za
    przechowywanie "nieodpłatnie" czyjegoś towaru :)))))

    Remek

    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586

  • 12. Data: 2002-05-15 13:35:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Czy jeżeli kupię nieruchomość na cele DG od kogos, kto sie tym
    > zawodowo zajmuje, to staję się nabywcą w momencie podpisania faktury
    > czy tez w momencie postawienia nogi na działce?

    Z nieruchomościami to jest chyba trochę inaczej.
    Sama faktura i Twój podpis w tym wypadku nie wystarczą.
    Prawo przewiduje tu notarialną formę przeniesienia własności.

    CEZ

  • 13. Data: 2002-05-15 22:02:04
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Remigiusz Weska <r...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abtite$2egc$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    > Znaczy że US może dołożyć dwa razy ? raz za daty a drugi raz za
    > przechowywanie "nieodpłatnie" czyjegoś towaru :)))))

    Ale porąbane, nie?
    Ja nie wiem już sam, głowa mnie od tego boli..idę pograć w Quake III :))
    WS

  • 14. Data: 2002-05-16 09:57:15
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:abum0h$bhu$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Ale porąbane, nie?

    A to wszystko dla dobra obywateli ?
    To jest wspieranie drobnej przedsiębiorczości ? czy kolejna okazja do
    korupcji ?
    Położyli nacisk na działaczy gospodarczych?, tak silny, żeby ich (nas)
    zmiażdżyć ?

  • 15. Data: 2002-05-16 14:16:04
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    inkoguto wrote:

> [...]
    > korupcji ?
    > Położyli nacisk na działaczy gospodarczych?, tak silny, żeby ich (nas)

    Ja wcale nie chcę żeby rząd mi pomagała. Żeby tylko tak nie przeszkadzał,
    juz by było lżej. Jak słysze o pakiecie dla przedsiębiorczości czy innym
    "dobrzeróbstwie" to zaczynam sie bać.
    Broń nas Boże od takich przyjaciół, z wrogami sami sobie radę damy...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 16. Data: 2002-05-17 13:56:10
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" wrote:

    > Ale porąbane, nie?
    > Ja nie wiem już sam, głowa mnie od tego boli..idę pograć w Quake III :))

    Swoją drogą ciekaw jestem, kiedy pojawi się nakładka np. na Quake'a, w której
    przeciwnicy będą mieć znane wszystkim buźki. _TE_ buźki... :)

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 17. Data: 2002-05-17 20:31:59
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 May 2002, inkoguto wrote:
    [...]
    >+ Położyli nacisk na działaczy gospodarczych?, tak silny, żeby ich (nas)
    >+ zmiażdżyć ?

    Moderatorzy p.r.h.n chyba już przestali lubieć czarny humor,
    bo inaczej bym nominował; to powyżej kwalifikuje się na perełkę
    w tej kategorii :>

    Pozdrowienia, Gotfryd