    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 23 Mar 2012 23:55:36 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Data wystawienia na fakturze VAT

    On Fri, 23 Mar 2012, Ogr wrote:

    > Towar oczywiscie wyslalem dzien po otrzymaniu wpłaty.
    > Czy mógłbyś jednak napisać wprost jakie daty Ty byś wpisał
    > w tych trzech polach na fakturze pamietając o tym ze paragon jest z 5 marca ?

    - data wystawienia f-ry jak sama nazwa wskazuje, 03.23
    - data sprzedaży, jak sama nazwa wskazuje, 03.20
    - termin płatnosci: "nie ma takiego" :> (takie pole nie jest konieczne
    na f-rze!), ew. adnotacja "zapłacono przelewem" (może być z data 03.21)

    Na kopii:
    - dołaczony paragon
    - adnotacja o dacie zapłaty: 03.20, ewentualnie o wysyłce 03.21
    - adnotacja o błędnym wystawieniu paragonu w dniu zawarcia umowy
    - autograf (pod adnotacja)

    Ale ja nie mam kasy rejestrujacej ;) (niemniej tekst wyżej dotyczy
    wersji "jakbym miał", nie dywagacji o paragonie niefiskalnym)

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT)