eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDeklaracja VAT-7 złożona w terminie a zapłacony VAT następnego dnia po terminie - coś mi grozi?? › Re: Deklaracja VAT-7 zoona w terminie a zapacony VAT nastpnego dnia po terminie - co mi grozi??
    From: "ewa" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Deklaracja VAT-7 zoona w terminie a zapacony VAT nastpnego dnia po
    terminie - co mi grozi??
    Date: Sun, 28 Nov 2004 18:33:30 +0100

    > Nie wiem, nie jestem wrozka. Podalem limit z Ordynacji Podatkowej, jesli
    jej
    > nie przekroczyl to jest chyba na tyle inteligentny, zeby wyciagnac
    wnioski.

    W świetle szczegółowych wyjaśnień _jaco_ wyjdzie na to, że trochę będę się
    czepiać, ale w swoim poście najpierw kategorycznie stwierdziłeś że
    delikwentowi nic nie grozi a później przytoczyłeś ordynacje podatkową na
    potwierdzenie swojej tezy. Teraz natomiast odwróciłeś nieco kotka ogonkiem
    twierdząc, że podałeś podstawę po to żeby inteligentny delikwent sobie sam
    obliczył, czy przekroczył magiczną kwotę odsetek czy też nie. Skąd zatem
    twoja początkowa jednoznaczna teza _nic ci nie grozi_?