eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDeklaracja VAT - tylko faktura korygująca - Pomóżcie :-) › Re: Deklaracja VAT - tylko faktura korygująca - Pomóżcie :-)
    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Deklaracja VAT - tylko faktura korygująca - Pomóżcie :-)
    Date: Tue, 10 Dec 2002 21:15:54 +0100

    On Tue, 10 Dec 2002, Krzysztof Kowalski wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Szlag mnie trafia już z tym naszym systemem podatkowym :-(((

    E tam. Spokojnie ! (wiem, wiem, trudno...)

    >+ W październiku
    >+ miałem wyjątkowo tylko jedną fakturę sprzedaży, która była korektą

    "Kto jest bez winy"...
    Sugeruję że grupa wyraża podziękowania za docenienie, ale niektórzy
    (to o mnie ;)) nie są tak bystrzy i nie wiedzą czy to było na plus
    czy na minus (owa korekta) !
    [...]
    >+ No to dowiedziałem się, że jeśli tak to muszę skorygować deklarację bo tej
    >+ faktury nie mogę wykazać po stronie sprzedaży. Czy ktoś mi pomoże - co mam

    Hm... wykazałeś ujemną sprzedaż ??
    No bo dodatnią to chyba trudno wychwycić ;), zakładam że nawet
    wykazanie np. 2zł opodatkowanego przychodu czujności urzędnika
    by nie wzbudziło !

    >+ zrobić? Tę cholerną deklarację wypełniał program CDN Optima za kilkaset
    >+ złotych! Przecież to skandal, żeby coś takiego pominięto.

    Autorzy pewnie wyrażają się tak jak ty na początku :)
    Niestety - nie miałeś sprzedaży to skorygować, a VAT naliczony
    będzie "wisiał" do czasów przyszłych... Ustawa tak ma :(
    (można tylko odliczać VAT "w celu osiągnięcia przychodu",
    czytaj: brak przychodu - VAT czeka).

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (z nadwyżką VAT dla odmiany :> :])