eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDelegacja zagraniczna na przełomie dwóch miesięcy - jak rozliczyć? › Re: Delegacja zagraniczna na przełomie dwóch miesięcy - jak rozliczyć?
  • Data: 2009-02-10 23:26:01
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna na przełomie dwóch miesięcy - jak rozliczyć?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-02-2009 o 00:05:24 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > 1. Rozporządzenie o KPiR *jasno* tego *nie* przewiduje, niekonstytucyjnie :P
    > różnicując zasady rozliczeń pracowniczych i własnych

    Zaraz niekonstytucyjnie. Jak przeglądałem ostatnie dzienniki ustaw,
    to natknąłem się na rozporządzenie MF w sprawie zwolnienia z podatku
    dochodowego bodajże FIFA i Euro 2012 Sp. z o.o. - wymienione z imienia
    i nazwiska. Pytanie - skoro to jest OK, to gdzie się można
    na takie rozporządzenie zapisać :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek