    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Delegacje 2004r - opodatkowane?
    Date: Thu, 18 Dec 2003 10:28:36 +0100

    Dorota Born wrote:

    > Ostatnio dowiedziałam się, że w 2004r. delegacje- podróże służbowe będą
    > opodatkowane.
    > Ponoć wyjaśnienie tej kwesti przedstawiono w gazecie "Rzeczpospolita", ale
    > ja jakoś nic na ten temat nie przeczytałam.
    > Może ktoś z grupowiczów, coś na ten temat wie?
    > Napewno tak :)
    >
    > Pozdrawiam Dorota

    Cos wiem, bo juz w tym roku bylo z tym zaieszanie....

    Jest w ustawie o pit w dochodzie "z innych zrodel"
    cos o tych delegacjach.

    Jesli mi sie cos w pmaieci nie pomieszalo
    jest to operacja "czysto arytmetyczna",
    polegajaca na tym ze te wydatki (na delegacje) moga stanowic koszt
    u podatnika na delegacji, wiec ten przychod ma "skasowac ow koszt".

    Chyba chodzilo o to, ze podatnik moze oswiadczyc ze nie wliczy tego
    do kosztow i wtedy nie nalicza sie podatku....
    ale nie jestem pewien...

    Boguslaw