  • 1. Data: 2003-12-18 08:00:29
    Temat: Delegacje 2004r - opodatkowane?
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>

    Ostatnio dowiedziałam się, że w 2004r. delegacje- podróże służbowe będą
    opodatkowane.
    Ponoć wyjaśnienie tej kwesti przedstawiono w gazecie "Rzeczpospolita", ale
    ja jakoś nic na ten temat nie przeczytałam.
    Może ktoś z grupowiczów, coś na ten temat wie?
    Napewno tak :)

    Pozdrawiam Dorota

  • 2. Data: 2003-12-18 09:28:36
    Temat: Re: Delegacje 2004r - opodatkowane?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Dorota Born wrote:

> [...]
    > ja jakoś nic na ten temat nie przeczytałam.
    > Może ktoś z grupowiczów, coś na ten temat wie?

    Cos wiem, bo juz w tym roku bylo z tym zaieszanie....

    Jest w ustawie o pit w dochodzie "z innych zrodel"
    cos o tych delegacjach.

    Jesli mi sie cos w pmaieci nie pomieszalo
    jest to operacja "czysto arytmetyczna",
    polegajaca na tym ze te wydatki (na delegacje) moga stanowic koszt
    u podatnika na delegacji, wiec ten przychod ma "skasowac ow koszt".

    Chyba chodzilo o to, ze podatnik moze oswiadczyc ze nie wliczy tego
    do kosztow i wtedy nie nalicza sie podatku....
    ale nie jestem pewien...

    Boguslaw