  • Data: 2003-02-13 09:56:13
    Temat: Re: Dg a zwolnienie lekarskie
    Od: hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

    ###----- w odpowiedzi na list od v...@i...pl -----###
    > Jeszcze jedno pytanie. Jak to jest ze zwolnieniem lekarskim przy DG? Mam ja
    > dopiero od kilku miesiecy,wiem, ze swiadczenie z tytulu zasilku chorobowego
    > nalezy sie dopiero po pol roku terminowego oplacania skladek. Czy wczesniej
    > oplaca mi sie z jakis wzgledow brac zwolnienie? czy np odpisuje sobie te dni
    > na delkaracji ZUSowskiej jako nieprzepracowane? A jak to potem jest, kiedy
    > juz nalezy mi sie ten zasilek? co sie robi ze zwolnieniem (zanosi do ZUSu,
    > dolacza do delkaracji)?

    zwolnienie dostarczasz do ZUS w terminie 7 dni od wystawienia, jeśli się
    spóźnisz to ZUS zmniejszy zasiłek o 25 % za okres powyżej tych 7 dni.

    składki pomniejszasz za okres za jaki ZUS wypłaca zasiłek chorobowy.

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...