  • 1. Data: 2006-05-22 09:26:13
    Temat: Dlaczego komornik chce gotówkę, a nie chce przelewu?
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    Dlaczego komornik chce gotówkę a nie chce przelewu? Oczywiście na tą samą
    kwotę.
    Czy powinienem poszukać, posprawdzać coś co jest związane z sprawą? Czy po
    prostu komornik więcej zarabia na wpłacie gotówki a z mojej strony to i tak
    będzie ta sama kwota?

    --
    Sławek SWP

  • 2. Data: 2006-05-22 11:36:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 May 2006, Sławek SWP wrote:

    > Dlaczego komornik chce gotówkę a nie chce przelewu? Oczywiście na tą samą
    > kwotę.

    IMHO to jest pytanie na .prawo (a nie .podatki), acz ciekawe.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-05-23 00:11:21
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:e4s07d$quk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dlaczego komornik chce gotówkę a nie chce przelewu? Oczywiście na tą samą
    > kwotę.

    Moze konta mu zajal inny komornik, albo ZUS? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-05-23 09:19:44
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    ma obawy czy oby nie przelejsze na konto wierzyciela, a wtedy nici z jego
    wynagrodzenia

    pozdrawiam
    grzess

  • 5. Data: 2006-05-23 10:40:18
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 23 maj o godzinie 11:19, na pl.soc.prawo.podatki, grzess napisał(a):

    > ma obawy czy oby nie przelejsze na konto wierzyciela, a wtedy nici z jego
    > wynagrodzenia

    Nie zgodzę się z tym.
    Jeżeli komornik *podjął* czynności zmierzające do egzekucji - wtedy należy
    mu się "prowizja" - i nie ma znaczenia że wierzyciel dogada się z
    dłużnikiem poza plecami komornika.
    Inna sprawa, gdyby komornik nie podjął jeszcze egzekucji - wtedy nie ma
    mowy o "prowizji".

    --
    Herbi
    23-05-2006 12:40:16

  • 6. Data: 2006-05-23 12:27:44
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

> [...]
    > dłużnikiem poza plecami komornika.
    > Inna sprawa, gdyby komornik nie podjął jeszcze egzekucji - wtedy nie ma

    oczywiscie masz prawo sie nie zgodzic, lecz zapis ustawy traktujący o
    wynagrodzeniu komornika w takiej sytuacji stoi w sprzecznosci z konstytucja
    co potwierdzil Trybunal Konstytucyjny w dniu 8 maja 2006

    pozdrawiam
    grzess

  • 7. Data: 2006-05-23 14:04:08
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:e4uv7s$5pj$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: grzess <k...@w...pl>
    Było:

    Nie zapłaciłem VATu za grudzień 2005, termin minął a ja jak gdyby nigdy nic
    zapomniałem... Głupio nie?
    Ale do rzeczy, nie bardzo jak, mam się dogadywać z US bo komornik rozpoczął
    już egzekucję. A może to, że on wystawił już swoje dokumenty nie oznacza
    jeszcze, że muszę płacić jemu?
    Druga sprawa, czy 100zł to jest "właściwa" kwota od 950zł nie zapłaconego
    podatku?

    http://www.popieramjow.pl/jow.php