    From: Johnie Walker <j...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dlaczego wszyscy EU-entuzjaści...
    Date: 18 May 2003 15:02:46 +0200
    Sender: h...@h...slackware.pl

    On Sun, 18 May 2003 12:55:38 +0200, "Grzegorz Niedźwiecki"
    <i...@h...com> wrote:
    > Użytkownik szarwal <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:ba7g5j$pcf$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Zakuty łeb?
    Czy nie uważasz, że to określenie bardziej pasuje do Was, przeciwników
    wstąpienia Polski do UE? Bo ja właśnie tak uważam.

    Nie dość, że zagłosuję na "tak", to jeszcze zainwestuję 130PLN w
    benzynę, specjalnie po to, aby pojechać na referendum z Wa-wy (gdzie od
    kilkunastu lat mieszkam i pracuję) do miasta z którego pochodzę i gdzie
    jestem zameldowany (wiem, wiem, mógłbym głosiwać w Wa-wie). Ta inwestycja
    *na pewno* mi się opłaci.
    A to, że Ty, Twoja rodzina czy też znajomi być może stracą na wejściu
    Polski do Unii, mało mnie interesuje. Mam to gdzieś - brutalne, ale do
    bólu szczere. Chrzanić nieudaczników.

    Regards,
    Johnie