  • 1. Data: 2003-05-18 08:27:05
    Temat: Dlaczego wszyscy EU-entuzjaści...
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    ...tak nerwowo reagują?

  • 2. Data: 2003-05-18 08:28:07
    Temat: Odp: Dlaczego wszyscy EU-entuzjaści...
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Hmmm nie wiem moze dlatego ze to nei ejst miejsce do tego by dyskutowac o
    unii ... nie chcesz glosowac to za wejsciem to nie głosuj , na tym polega
    demokracja... ja bede głosował za wejsciem i zadne argumenty tego nie
    zmienia ...
    pozdrawiam
    Użytkownik Grzegorz Niedźwiecki <i...@h...com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:ba7ft9$t07$...@S...icm.edu.pl...

  • 3. Data: 2003-05-18 10:55:38
    Temat: Re: Dlaczego wszyscy EU-entuzjaści...
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    Użytkownik szarwal <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ba7g5j$pcf$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > unii ... nie chcesz glosowac to za wejsciem to nie głosuj , na tym polega
    > demokracja... ja bede głosował za wejsciem i zadne argumenty tego nie

    Zakuty łeb?

  • 4. Data: 2003-05-18 11:53:49
    Od: "Jurek Wawro" <p...@t...tpi.pl>

    "Grzegorz Niedźwiecki":

    > Zakuty łeb?

    Cóż - nie wszyscy mają nerwy na taką "argumentację".
    Ja nie jestem euroentuzjastą, a telewizyjna agitacja mnie wnerwia.
    Ale Ty naprawdę przesadzasz!
    Do UE i tak wejdziemy i trzeba ostro wziąć się do roboty, by to przeżyć.
    To jest moim zdaniem jedyny sensowny wniosek.

    Jurek

  • 5. Data: 2003-05-18 13:02:46
    Od: Johnie Walker <j...@N...pl>

    On Sun, 18 May 2003 12:55:38 +0200, "Grzegorz Niedźwiecki"
    <i...@h...com> wrote:
    > Użytkownik szarwal <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:ba7g5j$pcf$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Zakuty łeb?
    Czy nie uważasz, że to określenie bardziej pasuje do Was, przeciwników
    wstąpienia Polski do UE? Bo ja właśnie tak uważam.

    Nie dość, że zagłosuję na "tak", to jeszcze zainwestuję 130PLN w
    benzynę, specjalnie po to, aby pojechać na referendum z Wa-wy (gdzie od
    kilkunastu lat mieszkam i pracuję) do miasta z którego pochodzę i gdzie
    jestem zameldowany (wiem, wiem, mógłbym głosiwać w Wa-wie). Ta inwestycja
    *na pewno* mi się opłaci.
    A to, że Ty, Twoja rodzina czy też znajomi być może stracą na wejściu
    Polski do Unii, mało mnie interesuje. Mam to gdzieś - brutalne, ale do
    bólu szczere. Chrzanić nieudaczników.

    Regards,
    Johnie

  • 6. Data: 2003-05-18 13:27:37
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Do kogo to było , do mnie????
    Użytkownik Grzegorz Niedźwiecki <i...@h...com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:ba7ojo$slq$...@S...icm.edu.pl...

  • 7. Data: 2003-05-18 18:45:10
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "szarwal" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Do kogo to było , do mnie????

    Spokojnie, to dzialacz Samoobrony, wiec zrozum jego zachowanie.

    I ciekawe, kto tu nerwowo reaguje...?

    Facet uprawia totalny spam i crosspost. Na wroclawskiej grupie
    juz poszlo do abuse, wiec dlugo nie nacieszy sie internetem.

    GreG

  • 8. Data: 2003-05-18 21:21:50
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com>

    Użytkownik GreG <g...@n...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba8kbn$usu$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    >
    > Facet uprawia totalny spam i crosspost. Na wroclawskiej grupie
    > juz poszlo do abuse, wiec dlugo nie nacieszy sie internetem.

    Stukam z kafejek,
    a poza tym mamy póki co wolny kraj, każdy może dyskutować o czym zechce, kto
    komu każe czytać moje posty...

  • 9. Data: 2003-05-18 22:16:30
    Od: Tomasz Murawski <t...@a...pl>

    Hej!

    On Sun, 18 May 2003 23:21:50 +0200, "Grzegorz NiedĽwiecki" >> Facet
    uprawia totalny spam i crosspost. Na wroclawskiej grupie
    >Stukam z kafejek,
    Hmmmm dial-up Dialogu? Jaka kafejka takiego uzywa? Chyba jednak
    siedzisz sobie w domku...
    Pozdrawiam
    Bear

  • 10. Data: 2003-05-19 02:03:13
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedźwiecki" <i...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ba8t9q$9qp$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Stukam z kafejek,
    > a poza tym mamy póki co wolny kraj, każdy może dyskutować o czym zechce, kto
    > komu każe czytać moje posty...

    dial-1810.jgora.dialog.net.pl

    :)))

    Just wait. Crossposting i NTG to wystarczajacy argument, zebys
    rzeczywiscie musial w koncu wyjsc z domu do kafejki.

    Samo konto hotmailowe o wdziecznej nazwie to za malo...

    GreG