    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dlaczego wychodzi taka różnica?
    Date: Thu, 6 Mar 2003 09:25:19 +0100

    On Thu, 6 Mar 2003 r...@p...onet.pl wrote:

    >+ Mam problem z rozliczeniem rocznym [...]
    >+ Od stycznia do lutego - działalność gospodarcza,-
    >+ ( zasady ogólne PKPiR pit 5 )
    >+ od marca do pażdziernika pracowałem na umowę o pracę,
    >+ i ponownie od lisopada do grudnia odwieszona ( po wcześniejszym
    >+ zawieszeniu )

    BTW i z ciekawości: na czym polegało "zawieszenie", chodzi
    mi o kwestię czy płaciłeś ZUS ?! :)

    >+ własna działalność. Jak to
    >+ rozliczyć, czy pit 36, lub 36 i 37 razem.

    Już pytałeś i Wiola ci napisała: PIT-36.
    Rozumiem że *nie chcesz* widzieć takiej odpowiedzi ??

    >+ dodam, że w urzędzie skarbowym powiedziano mi, że rozliczam
    >+ się wg. pitu 36.

    W twoim urzędzie udzielał ci informacji ktoś kumaty :)

    >+ Dodam, że po przeprowadzeniu
    >+ wstępnych obliczeń wyszło mi do zapłaty 400 zł ( jeśli składałbym pit 36 ),
    >+ natomiast gdybym składał oba tzn. 36 i 37 wyszłoby dla mnie 150 zł zwrotu
    >+ podatku.

    Och, jak sobie dwa razy policzyłeś kwotę wolną (obłożoną podatkiem
    w wysokości 0% - "pomysł" min. Kołodki jest wdrożony od dobrych
    kilku lat :>) to musiało ci tak wyjść :]
    Jakbyś sobie rozbił na 4 PITy to byłoby jeszcze lepiej ;)
    Nie ma tak dobrze: podatek płaci się *jeden* i ma *jeden*
    zestaw ulg !

    pzdr, Gotfryd