    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dłużnik plajtuje. Co z VAT?
    Date: Thu, 1 Mar 2018 15:20:47 +0100

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Jeżeli sąd ogłosił upadłość, to dłużnik coś na pewno ma, przynajmniej
    >na koszty postępowania upadłościowego, no i ma organ w osobie
    >syndyka.
    >Gorzej z tymi wnioskami o upadłość, które sąd oddala z uwagi na brak
    >majątku na pokrycie kosztów postępowania (w zasadzie od 80 tys. zł w
    >górę) i/lub na dodatek podmiot nie posiada organu (zarządu).

    Ja tam nie wiem, ale organ w postaci zarzadu musi zglosic wniosek w
    trosce o wlasna d*.

    A co tam sad dalej ... jakby firma miala pieniadze, to by pewnie nie
    zglaszala wniosku, wiec raczej nie ma.
    Co nie znaczy, ze nie ma innego majatku.

    Ale bardzo mnie ciekawi co wtedy, gdy sad umarza postepowanie z uwagi
    na brak srodkow :-)
    Albo gdy firma w takiej kondycji, ze nawet na syndyka nie moze zarobic
    :-)

    J.