  • Data: 2003-02-05 05:56:49
    Temat: Re: Do czego zmierza ZUS
    Od: "Michał M." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:b1otjv$cbh$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Sark z adresu <w...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Michał M." <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Chcesz powiedzieć że tak zrobili w Twoim oddziale ZUS czy w centrali
    > w Warszawie ? Cała moja dotychczasowa wiedza wskazuje że cała
    > procedura dopisywania skłądek do naszych kont zusowskich (51,52,53)
    > odbywa się w Warszawie a oddziały mają tylko podgląd komputerowy i w
    > ich gestii leży ewentualna interwencja u płatnika jeżeli składka nie
    > wpłynie.

    w oddziale
    chcialem zaswiadczenie o braku zalegania, mila Pani poinformowala mnie , ze
    mam brak na jednym z kont i ogolnie cos sie im nie zgadza z jednym
    miesiacem, podeslalem faxem dokumenty i okazalo sie iz byla wyslana skladka
    na jedno z kont pomylkowo, po za tym cos nie tak z inna korekta, za dwa dni
    jak dzwonilem to dowiedzialem sie, ze przeksiegowali sami i dostane
    zaswiadczenie