    From: "Magdalena" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Do jakiej kwoty nie placi sie odsetek?
    Date: Mon, 14 Apr 2003 21:57:56 +0200

    "hADeSik" <h...@h...sru> wrote in message
    news:b7d3qr$i7a$2@news.onet.pl...

    > można podstawę prawną z artykułu? (wiem - lenistwo, nie chce mi się
    > szukać, ale boje się, że bym przegapił...)

    Ordynacja podatkowa
    Od 1 stycznia 2003 r. art. 54 otrzymuje brzmienie:
    "Art. 54. § 1. Odsetek za zwłokę nie nalicza się [...] :

    5) od zaległości z tytułu podatków stanowiących dochody budżetu państwa,
    jeżeli wysokość odsetek nie przekraczałaby trzykrotności wartości opłaty
    dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską" za polecenie przesyłki listowej.

    pzdr.

    Magda