    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
    Date: Thu, 30 Jan 2003 09:07:25 +0100

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message news:b18o7t$d6m$1@news.tpi.pl...

    > No fakt. Powiedziałam "slepa kiszka".
    > Mea culpa. Zapomniałam że żeby wyobrazic sobie jakąs inna przyczyne
    > znalezienia sie w szpitalu trzeba odrobiny wyobraźni.

    Przeciez ja Cie lubie i cenie...
    Czemu bez :) nie potrafisz zartu zauwazyc ?

    No a w kwestii merytorycznej,
    Zona przez 5 lat nie placila (bo ine musiala) zadnych skladek zdrowotnych
    miala swiadczenia, bo ja bylem ubezpieczony.
    Lepsza strategia jest zastanowic sie jak miec swiadczenia BEZ placenia
    "dobrowolnej sklaki" niz martwic sie jaj dobrowolna "odzyskac"
    [...]

    > Wybacz, ale piszesz bzdury.
    > Nie wiesz czym sie rózni 10pln zapłacone Tobie a 10 PLN na kase chorych?
    > Może tym że dla ciebie musze te 10PLN wygospodarować a dla kasy chorych
    > to sa pieniadze z puli na podatki które i tak musiałabym zapłacic.
    [...]
    > Jak Ci zapłacę 10pln to będą to wyrzucone pieniądze - prosto z mojej
    > kieszeni.
    > Ale jak zapłace 100 na zdrowotne to o tyle mniej zapłace podatku.
    > Podatku który i tak musiałabym zapłacić.
    >
    > No chyba że Ty miałes w szkole inna matematykę...

    No przyznam szczerze.
    Studiowalem matematyke na Krakowskiej WSP
    i ponizej 4 mam tylko jedna ocene..... z geometrii, na ktora trzeba bylo
    napamiec
    znac dowody z ksiazki. ale to na marginesie.

    Codzi o to, ze alby odliczyc trzeba miec najpierw od czego.
    jesli sie wezmie pod wuwage "koszty uzyskania" to
    podstawa moze nie byc zbyt wielka.

    Wiem, ze wam sie takie odpowiedzi ne podobaja, ale jedna z lepszych recept
    na tu by nie miec kaca jest dzien wczesniej NIE PIC.
    Jest zadziwiajace jak czesto ludzie nie biora tej ewentualnosci
    pod uwage.

    Boguslaw