  • 1. Data: 2006-04-20 20:29:09
    Temat: Dochod bez dzialalnosci gospodarczej
    Od: i...@g...pl

    Witam

    W jaki sposob rozliczyc dochody, ktore nie sa dochodami z umowy o
    dzielo, ani umowy o prace, ani z dzialalnosci gospodarczej - sa to
    dochody nazwijmy je "z bezposrednich wplat na konto" ... Wplaty od
    kilku do kilkunastu zlotych z roznych zrodel, ktore jednak zgodnie z
    zasada "ziarnko do ziarnka" stanowia po roku dosyc pokazna kwote. Chcac
    sie z nich rozliczyc w jaki sposob to zrobic nie posiadajac
    dzialalnosci gospodarczej? A moze wogole darowac sobie rozliczanie tego
    rodzaju dochodow?

  • 2. Data: 2006-04-20 23:25:51
    Temat: Re: Dochod bez dzialalnosci gospodarczej
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > A moze wogole darowac sobie rozliczanie tego rodzaju dochodow?

    No, najlepiej tak. Bo przy czynieniu jakichs eksperymentow sie
    mozna przez przypadek na ZUS zalapac obowiazkowy. ;-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-04-21 05:56:16
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]
    > dzielo, ani umowy o prace, ani z dzialalnosci gospodarczej - sa to
    > dochody nazwijmy je "z bezposrednich wplat na konto" ...

    Nie ma czegoś takiego.
    Zapłata nie jest tytułem dochodu, tylko realizacją jakiegoś zobowiązania.
    Jakiego?
    Darowizny?