  • 1. Data: 2005-04-26 06:58:24
    Temat: Dochód z zakładów bukmacherskich
    Od: "aot" <a...@o...pl>

    Czy grając w zakłądach bukmacherskich np. w serwisie bukmacherskim, którego
    siedziba jest na Malcie (np. Expekt) i
    osiągając dochody. (Podobno są takie przypadki :-) ) neleży się z tych
    dochodów rozliczać w Polsce?
    Jeżeli tak to na jakiej podstawie?
    Jak to wygląda z prawnego punktu widzenia.
    Powiedzmy, że mam zamiar wygrać z milion euro i jestem uczciwym podatnikiem?
    Proszę o poważne odpowiedzi (bo od miliona to by mi trochę tego podatku
    skubnęli :-) )

  • 2. Data: 2005-04-26 09:09:01
    Temat: Re: Dochód z zakładów bukmacherskich
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Proszę o poważne odpowiedzi (bo od miliona to by mi trochę tego podatku

    Jeśli wygrałeś na Malcie, to płacisz ichni podatek. Inna sprawa, że tam
    takiego podatku płacić nie trzeba ;-)