  • 1. Data: 2005-04-25 21:39:13
    Temat: Jaki PIT, jakie załączniki
    Od: "Tomasz Ray aka Rayoo" <t...@p...onet.pl>

    Witam, mam problem.

    W zeszłym roku podatkowym pracowałem przez prawie miesiąc na umowę zlecenie.
    Pod koniec roku (początek grudnia) założyłem (jednoosobową) własną
    działalność gospodarczą. Miałem w tym czasie 2 rachunki na 1000 złoty każda
    (za listopad i grudzień). Data wystawienia tych rachunków to początek
    stycznia.

    Pytanie pierwsze: Czy powinienem sie rozlicząc z tych rachunków dopiero w
    2005 roku czy jeszcze w 2004.
    Pyt. 2 : jaki PIT powinienem wypełnic i jakie załączniki ewentualnie dodać,
    aby uwzględnić również tę umowę zlecenie?

    Dzięki za odpowiedz,

    Pozdrawiam wszystkich

    Tomasz Ray

  • 2. Data: 2005-04-27 16:51:40
    Temat: Re: Jaki PIT, jakie załączniki
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Ray aka Rayoo" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d4jo1c$11h$1@news.onet.pl...
> [...]
    dodać,
    > aby uwzględnić również tę umowę zlecenie?

    Rozliczenie za rok 2004 zależy od tego jaką datę rozpoczęcia działalności
    podałeś w US przy oświadczeniu o wyborze formy opodatkowania i jaka forme
    opodatkowania wybrałeś.Więcej informacji pozwoli mi odpowiedzieć
    precyzyjnie.

    m.