  • 1. Data: 2005-04-25 21:38:44
    Temat: stopa procentowa składki na ubezpiecznie wypadkowe
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Witam

    Do 31 marca 2005 stopa procentowa składki na ubezpieczenie wypadkowe dla
    płatnika składek zgłaszającego do ubezpieczenia wypadkowego nie więcej
    niż 9 ubezpieczonych wynosiła 1.93%. Czy od 1 kwietnia coś się w tym
    temacie zmieniło?

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 2. Data: 2005-04-26 07:06:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Maciek Bartnik wrote:

> [...]
    > dla płatnika składek zgłaszającego do ubezpieczenia wypadkowego nie
    > więcej niż 9 ubezpieczonych wynosiła 1.93%. Czy od 1 kwietnia coś się

    Nic się nie zmieniło