  • 1. Data: 2007-03-09 12:20:00
    Temat: Dochodowy/BPH
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...com>

    Witam,

    Mam zgryz. Jestem liniowcem i korzystam z bankowości internetowej BPH.
    Zabrałem się właśnie za płacenie podatku dochodowego. Do tej pory sprawa
    była prosta - z listy rozwijanej wybierałem PIT-5L. A co wybrać w
    czasach, gdy już tego pitu się nie składa? Dalej PIT-5L? A może INNE lub
    POZOST czy POZOSTA - takie dziwactwa mam w tej liście...

    pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 2. Data: 2007-03-09 13:33:11
    Temat: Re: Dochodowy/BPH
    Od: "Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl>

    Temat juz byl walkowany kilka razy nawet w tym tygodniu (we wtorek o ile sie
    nie myle).

  • 3. Data: 2007-03-10 18:33:08
    Od: jawa <j...@o...pl>

    Mateusz Dabrowski napisał(a):
    > Temat juz byl walkowany kilka razy nawet w tym tygodniu (we wtorek o ile sie
    > nie myle).

    Tylko, że na wałkowaniu się skończyło. A jak naprawdę powinno się zrobić
    to ja do tej pory nie wiem.
    Pzdr,
    jawa