  • 1. Data: 2007-03-09 10:19:45
    Temat: Pośrednictwo pieniężne - koncesja/zezwolenie?
    Od: Agata Wasilewska <a...@t...com.pl>

    Witam

    Muszę włączyć do swojej oferty usługi pośrednictwa pieniężnego. Nie
    wiem, czy
    prawidłowo używam pojęcia 'pośrednictwa pieniężnego'. Chodzi mi o usługi
    podobne do świadczonych przez Allpay.pl lub Platnosci.pl (ale nie
    konkurencyjne wobec nich) - klient płaci za zakupy na nasze konto, a my
    przelewamy sprzedawcy.

    1. Czy na tego typu usługi trzeba posiadać jakąś koncesję lub zezwolenie?

    2. Do jakiego ew. urzędu można zwrócić się z zapytaniem o konieczność
    posiadania takiego zezwolenia?

    --
    pzdr
    Agata

  • 2. Data: 2007-04-12 18:33:44
    Temat: Re: Pośrednictwo pieniężne - koncesja/zezwolenie?
    Od: "Pio" <p...@g...com>

> [...]
    >podobne do świadczonych przez Allpay.pl lub Platnosci.pl (ale nie
    >konkurencyjne wobec nich) - klient płaci za zakupy na nasze konto, a my

    platnosci.pl dzialaja nielegalnie i maja juz z tego powodu podobno
    duze problemy

    > 1. Czy na tego typu usługi trzeba posiadać jakąś koncesję lub zezwolenie?

    Byc spolka akcyjna, posiadac kapital w gotowce w wysokosci 4 mln pln,
    uzyskac zezwolenie.

    > 2. Do jakiego ew. urzędu można zwrócić się z zapytaniem o konieczność
    > posiadania takiego zezwolenia?

    NBP

    Pozdrawiam,
    Pio