  • 1. Data: 2007-03-09 09:32:11
    Temat: Ulga odsetkowa od kredytu hipotecznego
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    witam,

    Kredyt zaciagnolem w 2005 ale dopiero w 2006 otrzymalem tytul prawny do
    lokalu wiec odpisac moge sobie dopiero teraz. Wyczytalem juz ze w
    rozliczeniu 2006 moge ujac nie rozliczone wczesniej odsetki z roku 2005.
    Moje pytanie: Czy zeby skozystac z tej ulgi, musze od banku otrzymac jakies
    zaswiadczenie o odsetkach od kredytu czy mam to sam sobie jakos wyliczyc?

    dzieki za ew.odpowiedz
    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2007-03-14 04:51:45
    Temat: Re: Ulga odsetkowa od kredytu hipotecznego
    Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl>

    > Moje pytanie: Czy zeby skozystac z tej ulgi, musze od banku otrzymac
    > jakies zaswiadczenie o odsetkach od kredytu czy mam to sam sobie jakos
> [...]

    Bank na Twoja prośbę wystawi takie zaswiadczenie, oczywiscie pobierając
    stosowna opłatę :)

    Mazury - czarter jachtu
    www.rocichy.republika.pl/