eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDochody zagraniczne + dochody w Polsce - jak rozliczyc? › Re: Dochody zagraniczne + dochody w Polsce - jak rozliczyc?
  • Data: 2005-02-02 13:04:37
    Temat: Re: Dochody zagraniczne + dochody w Polsce - jak rozliczyc?
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2/2/2005 1:53 PM, Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Który jak rozumiem ma pierwszeństwo nad umowami międzynarodowymi? (bo w
    > umowach międzynarodowych jest afair co innego)

    W kwestii opodatkowania dochodów osób fizycznych zamieszkałych na
    terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak najbardziej. Ewentualna umowa o
    unikaniu podwójnego opodatkowania pozwala na zaliczenie podatku
    zapłaconego w kraju źródła przychodów od podatku zapłaconego w Polsce.
    Jeżeli się mylę to najuprzejmiej proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.

    --
    gefragt