  • Data: 2004-10-25 22:22:22
    Temat: Re: Dodatkowe dokumenty do faktur
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/25/2004 11:52 AM, Andrzej Solich wrote:
    [...]
    > Jw. Faktury klient nawet nie musi podpisac. Jak udowodnisz, ze usluge
    > faktycznie wykonales?

    No na to jest sposób.
    Mój znajomy wprawdzie nie przy naprawie, ale instalacji alarmu miał
    pacjenta, co nie chciał zapłacić. Więc przyjechał i zdemontował centralę
    i czujki. Pacjent zaatakował z policją, że kradną - na to mój znajomy,
    że tak i tak, a jak pan policjant chce, to tu w tej ścianie zrobimy
    dziurę i będa tam dwa kabelki takiego to i takiego koloru owinięte taśmą
    koloru... Pan policjant chciał, by zrobić dziukę i pacjent niepłacący
    miał się z pyszna.

    Natomiast generalna zasada przy pracach serwisowych jest taka, że coś
    zawsze trzeba napisać na miejscu, nawet, że był i co robił - najlepiej
    jak zamawiający naskrobie coś odręcznie lub z pieczatką.

    pzdr; Catbert