eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDodatkowe zobowiązanie podatkowe za brak kasy fiskalnej › Re: Dodatkowe zobowi?zanie podatkowe za brak kasy fiskalnej
  • Data: 2010-06-09 10:03:14
    Temat: Re: Dodatkowe zobowi?zanie podatkowe za brak kasy fiskalnej
    Od: TUXIOR <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Cze, 01:05, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   M... a to miało być z tytułu "wysyłkowego zapłaconego przelewem"?
    >   No to miał rację :( - brakuje informacji *za co* oraz *kiedy*.
    >   Znaczy miał rację co do nieprawidłowości ewidencji, nie przekłada
    > się to zaraz na popieranie słuszności sankcji, bo to inna sprawa :)

    Kiedy też było. Konkretna data wpływu na konto.
    A robiłem to tak:
    Przychodzi przelew, drukuję cały dzień, tam gdzie przelew przedplacony
    są wszystkie dane. Tam gdzie było pobranie, dopisywałem Imię Nazwisko
    i adres.

    W sumie ustawa mówi tak:
    "..... jakiej konkretnie dostawy dotyczy, w tym dane klienta"

    I nie rozumiem tego sformułowania KONKRETNEJ DOSTAWY. Wychodzę z
    założenia, że cholera TEJ! konkretnej dostawy.
    10 grudnia 2008 Wpłynęło 100 zł od Kowalskiego z ulicy zachlapanej. I
    TEJ konkretnej dostawy dotyczy wpłata i ewidencja.

    Chyba złożę odwołanie. Nie wiem jeszcze jak pismo napisać. Może gdzieś
    przykłady są?