  • 1. Data: 2003-12-15 23:12:11
    Temat: Dokumentacja firmy.Ile lat do wglądu?
    Od: "lechoslaw" <l...@o...pl>

    Witam .Od marca 1996 r prowadzę działalnośc gosp.Które roczniki dokumentów
    mogę zniszczyć?
    dziekuje za odp.pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-16 07:37:01
    Temat: Re: Dokumentacja firmy.Ile lat do wglądu?
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "lechoslaw" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam .Od marca 1996 r prowadzę działalnośc gosp.Które roczniki
    dokumentów
    > mogę zniszczyć?
    > dziekuje za odp.pozdrawiam

    Pytanie padło przedwczoraj, a odpowiedź była wczoraj o 15:22. Moze warto
    czasem najpierw poszukać .
    Cytuje wczorajsze odpowiedzi: "Masz obowiązek przechowywania dokumentow
    ksiegowych przez piec lat.
    .... od końca roku w którym zapłaciłeś podatek wynikający z tych dokumentów"

    Pozdro
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-16 12:38:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    16 Dec 2003 00:12:11 +0100, w <4...@n...onet.pl>,
    "lechoslaw" <l...@o...pl> napisał(-a):

    > Witam .Od marca 1996 r prowadzę działalnośc gosp.Które roczniki dokumentów
    > mogę zniszczyć?
    > dziekuje za odp.pozdrawiam

    Do 1997 włącznie.

  • 4. Data: 2003-12-16 13:43:39
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Do 1997 włącznie.

    To dopiero za 16 dni

  • 5. Data: 2003-12-16 14:34:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 16 Dec 2003 14:43:39 +0100, w <brn269$1qg6$1@news.atman.pl>, Jureq
    <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał(-a):

    > To dopiero za 16 dni

    Dokument za 1997 rok należy przechować przez 5 lat od 31.12.1997, czyli do
    31.12.2002. Chyba, że gdzieś się pomyliłem :).

  • 6. Data: 2003-12-16 14:48:21
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > To dopiero za 16 dni

    Dokument za 1997 rok należy przechować przez 5 lat od 31.12.1997, czyli do
    31.12.2002. Chyba, że gdzieś się pomyliłem :).

    Owszem, 5 lat od 31-12-1998

  • 7. Data: 2003-12-16 14:53:03
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "/slawek" <w...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dokument za 1997 rok należy przechować przez 5 lat od 31.12.1997, czyli do
    > 31.12.2002. Chyba, że gdzieś się pomyliłem :).

    A jesli podatnik zaplacil wszelkie podatki za 1997 rok w 1997 roku ?

    cytuje:

  • 8. Data: 2003-12-16 14:58:05
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Dokument za 1997 rok należy przechować przez 5 lat od 31.12.1997,
    > czyli do 31.12.2002. Chyba, że gdzieś się pomyliłem :).

    5 lat od końca roku w którym zapłaciłeś podatek. Podatek za 1997
    płaciłeś do 30 kwietnia 1998, więc dokumenty przechowujesz do końca 2003

  • 9. Data: 2003-12-16 15:01:12
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Kazimierz wrote:

    > A jesli podatnik zaplacil wszelkie podatki za 1997 rok w 1997 roku ?

    Jeśli już musi być tak ściśle to od końca roku w którym wypadał termin
    płacenia podatku

  • 10. Data: 2003-12-16 15:03:50
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 16 Dec 2003 15:53:03 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Kazimierz
    napisał(a):

> [...]
    > ksiegowych przez piec lat.
    > .... od końca roku w którym zapłaciłeś podatek wynikający z tych dokumentów"
    Nie od końca roku w którym zappłaciłeś fizycznie podatek ale od końca roku
    w którym przypada termin zapłaty podatku.
    Ponieważ jest to 30.04. roku następnego to okres 5 lat liczy się od końca
    roku następnego - tak jak napisał Sławek.

    Mieczysław
    BTW: Jak można zapłacić podatek od kontynuowanej DG przed końcem roku ?