  • 1. Data: 2003-12-15 16:47:59
    Temat: Wynagrodzenie za czas choroby
    Od: "Piotrek" <d...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów
    Mam krótkie pytanko. Czy za czas pobytu w szpitału w czasie choroby,
    pracownikowi przysługuje 80% wynagrodzenia (zgodnie z art. 92) czy też 70%
    jak zaszłyszałem od znajomej
    Dziękuję z góry za szybką odpowiedź
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-12-15 17:31:40
    Temat: Re: Wynagrodzenie za czas choroby
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Jeżeli jest to wynagrodzenie płatne z zakł. (pierwsze 33 dni chorobowego w
    roku) to 80%
    Jeżeli jest to zasiłek chorobowy (płatne z zus - powyżej 33 dnia w roku) to
    70%

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2003-12-15 18:31:30
    Od: "Ryszard G." <rysgar@ SPAM wp.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam krótkie pytanko. Czy za czas pobytu w szpitału w czasie choroby,
    > pracownikowi przysługuje 80% wynagrodzenia (zgodnie z art. 92) czy też 70%

    Za okres pobytu w szpitalu :
    -wynagrodzenie 80%
    -zasiłek chorobowy 70%
    ( lub 100% w szczególnych przypadkach ).

    Ryszard

  • 4. Data: 2003-12-15 19:05:03
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

> [...]
    > roku) to 80%
    > Jeżeli jest to zasiłek chorobowy (płatne z zus - powyżej 33 dnia w roku) to

    To ja z takim pytaniem: co to znaczy *w roku*? Przykład: jeżeli idę na
    zwolnienie od 1 grudnia do 31 stycznia, to zakład pracy płaci od 1.12 do
    2.01 a od 3.01 do 31.01 ZUS, czy zakład od 1.12 do 31.01 (bo 33 dni
    odnosi się do roku kalendarzowego i nie zostało przekroczone ani w
    starym ani w nowym roku)?

    andy_nek