  • 1. Data: 2003-12-15 15:29:59
    Temat: zakup komputera
    Od: "Zenomi" <z...@w...pl>

    Witam serdecznie
    Zakupiłem w tym roku komputer, posiadam dzieci w wieku szkolnym, cz y
    powyższy zakup mogę w tym roku odliczyć od podatku.
    Z góry dziękuje za poradę.

  • 2. Data: 2003-12-15 16:53:35
    Temat: Re: zakup komputera
    Od: "Piotrek" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Zakup komputera możesz odliczyć jedynie w przypadku gdy jesteś zatrudniony
    na etat na postawie umowy o pracę i komuter ten jest Ci niezbędny do
    wykonywanej pracy (o tej niezbędności powinien zaświadczyć na piśmie Twój
    pracodawca).
    Pozdrawiam, Piotrek.

  • 3. Data: 2003-12-16 07:50:07
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>