  • Data: 2007-12-28 09:32:34
    Temat: Re: Dokumentowanie przychodu z polisy AC
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Dec 2007, t...@o...pl wrote:

    > Przychód można zaksięgować chocby i na podstawie własnego oświadczenia,

    Zgoda, ale postawiłem obok pytanie uboczne: czy to co chce zaksięgować
    "dK" jest przychodem :), IMO nie jest.
    Zaksięgowaniu powinien podlegać wpływ pieniedzy albo np. wpływ faktury
    za naprawę z zaakceptowanym zapisem ze "płatność z odszkodowania" bądź
    podobnym (ten sam dokument będzie dowodem na koszt - naprawy, jak
    i przychód - w postaci pokrycia tego kosztu).
    Coś źle rozeznałem?

    pzdr, Gotfryd