    From: Elab <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dostawca nie chce skorygowac faktury.
    Date: Tue, 12 Jul 2011 19:13:42 +0200

    W dniu 12.07.2011 11:39, THX pisze:
    > Obciążam inne podmioty notami za pewne meteriały, i akurat o te materiały
    > chodzi.
    > Przecież nie obciążę ich za deski dębowe, jeśli na podpiętej fakturze będę
    > miał deski sosnowe, nawet jeśli w cenie dębowych (a z uwagi na jakieś debilne
    > kontrole po latach może nawet tym bardziej).

    to zależny na jakiej formie księgowości jesteś, jak napisałem wyżej
    jeśli kpir ... to nie masz obowiązku prowadzić magazyn, i możesz
    sprzedawać nawet krasnoludki ( byle odprowadzić od tego podatki ... i
    jeśli nie ma koncesji na handel krasnalami), a magazyn wykazuje się
    tylko raz w roku podczas spisu z natury, i jeśli znajdziesz 1 stycznia
    na magazynie wielbłąda to piszesz na spisie: wielbłąd szt 1 ;-) ( inna
    sprawa to oszacowanie ceny zakupu tego wielbłąda ... )

    a co do desek ...to napisz na fakturze po prostu deski, i tyle ...