  • 1. Data: 2005-07-25 09:24:38
    Temat: Dostawy wewnątrzunijne - potwierdzenia
    Od: aquen <t...@a...pl>

    Witam,
    proszę o informacje jak radzicie sobie z potwierdzeniami tych dostaw. Od
    maja 2004 daję klientom z UE do potwierdzenia, przy każdej dostawie,
    fakturę, specyfikację i potwierdzenie odbioru towaru, muszą się podpisać
    + data + miejscowość. Dla nich to najwyraźniej paranoja bo albo mają mnie
    za kogoś szczególnie nawiedzonego ( idiotę ) albo źle się podpisują, zła
    data albo nie ta miejscowość co miejsce dostawy itp.
    Może ktoś ma jakieś inne rozwiązania, bardziej unijne, które zostały już
    skontrolowane przez urzędników US?

    Proszę o pomoc i pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-07-25 11:54:49
    Temat: Re: Dostawy wewnątrzunijne - potwierdzenia
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aquen" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > data albo nie ta miejscowość co miejsce dostawy itp.
    > Może ktoś ma jakieś inne rozwiązania, bardziej unijne, które zostały już

    Zatwierdzone po kontroli:
    - jesli towar wysyłam za posrednictwem firmy przewozowej mam podpisaną kopię
    CMR i to wystarczy
    - jesli zawozi mój kierowca to wypisuję dokument na którym umieszczam:
    1. środek transportu
    2. nazwisko kierowcy
    3. specyfikacja towaru
    4. data odbioru (każę wpisywać kierowcy)
    5. miejsce na potwierdzenie odbioru podpisem

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    [księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]

  • 3. Data: 2005-07-25 16:53:56
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    aquen <t...@a...pl> wrote:
> [...]
    > data albo nie ta miejscowość co miejsce dostawy itp.
    > Może ktoś ma jakieś inne rozwiązania, bardziej unijne, które zostały już

    Od 1 czerwca 2005 ten przepis się zmienił - wystarczy faktura, 'specyfikacja
    ładunku' (czyli często ta sama faktura) i potwierdzenie od firmy
    transportowej (ja zbieram listy przewozowe i wydruki trackingu z WWW).

    P.