  • Data: 2009-04-17 13:27:03
    Temat: Re: Dowody wpłat gotówkowych
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > No i chyba wszystko jasne :)

    Nie do końca.
    Cały czas jakoś nie widzę obostrzenia, że ulga jest jednoroczna.
    To znaczy, że nie moge przenieść wydatków na nasstepny rok jeśli w danym
    roku internet kosztował mnie więcej niż 760 zł, a w następnym mniej.
    Brakuje mi zwrotu "poniesionych w roku podatkowym".

    To znaczy można zrobić trik, po prostu nie zapłacić i zapłacić w
    natępnym roku, albo np nadpłacić za następny rok. Taki numer się mieści
    w ramach "normalnej" interpretacji. Pod warunkiem, że się dostanie
    fakturę. Trzebaby zajrzeć czy do ustawy o podatku o twarów i usług, czy
    przjedzie trik "do przodu" tzn czy można zapłacić już, a fakturę dostać
    później, bo pewnie faktury do przodu się nie da doprosić, tak żeby data
    faktury była przed zapłatą a nie po.