  • Data: 2007-07-06 18:56:23
    Temat: Re: Droga przez mękę, czyli Pogrom Płatnika
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Wrak,

    Friday, July 6, 2007, 6:13:45 PM, you wrote:

    > Program jest świetny. Jest wspaniały..
    > TAK! TO PRAWDA. Weźcie sobie wersję sprzed 5 i dołączcie do tego
    > teletransmisję :D To była jazda wtedy.
    > A jak weźmiecie te z początków Płatnika to w ogóle obecny jest wzorcem.

    Tristanie, Pogromu Płatnika używam od samego początku. Jak przejrzysz
    archiwum, to sam się przekonasz/przypomnisz sobie, że naprawdę wiem,
    jak się w nim pracowało na początku i później.
    Jest oczywiste, że nastąpiła znaczna poprawa, bo początkowe wersje, to
    był jeden wielki wstyd - średnio utalentowany uczeń szkoły średniej
    zrobiłby sprawniej działającą aplikację.

    W niczym to jednak nie zmienia faktu, że własnie dlatego mam prawo
    oczekiwać przyjmowania bez szemrania dokumentów poprawnie
    wygenerowanych tym programem. I nikt mnie nie przekona do tego, że
    podanie nadmiarowych ale _poprawnych_ danych jest wystarczającą
    podstawą do odrzucenia dokumentu.

    Mnie, jako użytkownika części systemu, absolutnie nie obchodzi, że
    reszta systemu jest niekompatybilna z tym kawałkiem i nie potrafi
    poprawnie przetworzyć _poprawnych_ danych. ZUS z Prokomem na spółkę
    mieli wystarczająco dużo czasu, żeby z takim błędem działania
    _systemu_ sobie poradzić. Właśnie dlatego, że nie jest to wersja 0.xxx
    ale już 6.xxx.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl