  • 1. Data: 2004-09-23 19:20:57
    Temat: Druki IPS
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Po zainstalowaniu servicepack2 do win.XP program druki IPS nie chce się
    uruchamiać. Otrzymuję ionformację : 16-bitowy podsystem windows. NTVDM CPU :
    napotkano niedozwoloną instrukcję. CS:8dff IP:28eO OP:ff ff 01 00 ff.
    Wybierz przycisk "Zamknij", aby zakończyć działanie aplikacji.

    Czy ktoś z Państwa zetknął się z tym problemem ?
    Andrzej R.

  • 2. Data: 2004-09-23 21:44:27
    Temat: Re: Druki IPS
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Thursday, September 23, 2004, 9:20:57 PM, you wrote:

> [...]
    > Wybierz przycisk "Zamknij", aby zakończyć działanie aplikacji.
    > Czy ktoś z Państwa zetknął się z tym problemem ?

    Nie prościej byłoby zapytać Marcina Konopkę - autora programów IPS?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-09-23 22:19:54
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał
    > Nie prościej byłoby zapytać Marcina Konopkę - autora programów IPS?
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl
    Re : Zapewne prościej, ale nie o północy - a robota czeka.
    A jeszcze prościej przywrócić system - co uczyniłem i wszystko mi mi działa
    jak należy (to dla tych z Państwa, którzy zetkną się z podobnym problemem).
    I jeszcze jedna informacja : przy przywracaniu systemu hasło w "Płatniku"
    też się "cofa".
    AR

  • 4. Data: 2004-09-24 04:18:28
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 wrz o godzinie 00:19, na pl.soc.prawo.podatki, Andrzej R.
    napisał(a):

    > I jeszcze jedna informacja : przy przywracaniu systemu hasło w "Płatniku"
    > też się "cofa".

    Nie masz racji - `wygasanie` hasła domyślnie ustawione na 30 dni zależy od
    daty systemowej. Po przywróceniu systemu, przywracasz tylko pliki
    wykonywalne i biblioteki itp. - ale nie czas, datę i dokumenty - te zostają
    takie jakie są aktualne w momencie przywracania.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-09-24 06:29:09
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał
> [...]
    zostają
    > takie jakie są aktualne w momencie przywracania.

    Re : Ja nie wiem, czy mam rację, czy nie. Relacjonuję tylko to, co się
    działo :-). Swoją drogą też zdziwiłem się.
    AR

  • 6. Data: 2004-09-24 09:11:49
    Od: Michał Muras <w...@e...donet.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 21:20:57 +0200, Andrzej R.
    <a...@n...pl> napisał:

    > Po zainstalowaniu servicepack2 do win.XP program druki IPS nie chce si?
    > uruchamiaae. Otrzymuj? ionformacj? : 16-bitowy podsystem windows. NTVDM
    > CPU :
    > napotkano niedozwolon? instrukcj?. CS:8dff IP:28eO OP:ff ff 01 00 ff.
    > Wybierz przycisk "Zamknij", aby zako?czyae dzia?anie aplikacji.
    >
    > Czy kto? z Pa?stwa zetkn?? si? z tym problemem ?

    Wczoraj akurat instalowałem SP2, więc zaniepokojony tym postem szybko
    odpaliłem IPS Druki (wersja 1.52.20) - u mnie wszystko chodzi OK
    (modyfikacja VAT-7 z ubiegłego mies, próbny wydruk)

    Wygląda więc że to jest problem z twoim systemem, a nie ogólny

    --
    pozdrawiam serdecznie,
    Michał Muras

  • 7. Data: 2004-09-27 09:57:17
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Artur Ch. wrote:

> [...]
    > wykonywalne i biblioteki itp. - ale nie czas, datę i dokumenty - te zostają
    > takie jakie są aktualne w momencie przywracania.

    ALe Płatnik trzyma hasło w rejestrze. Rejestr też przywraca.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 8. Data: 2004-09-28 08:27:08
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 27 wrz o godzinie 11:57, na pl.soc.prawo.podatki, Asmodeusz
    napisał(a):

    > ALe Płatnik trzyma hasło w rejestrze. Rejestr też przywraca.

    Ale mowa o dacie.
    Skoro w międzyczasie Andrzej musiał zmienić hasło /bo nie ingerował w
    ustawienia rejestru dotyczące okresu trzymania hasła/ - i przywrócił system
    do czasu kiedy miał jeszcze "stare hasło" - to automatycznie przy
    uruchomieniu płatnika - ten monituje o zmianę przeterminowanego hasła.

    --
    Herbi
    28-09-2004 10:27:07

  • 9. Data: 2004-09-28 12:32:14
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał > Ale mowa o dacie.
> [...]
    > do czasu kiedy miał jeszcze "stare hasło" - to automatycznie przy
    > uruchomieniu płatnika - ten monituje o zmianę przeterminowanego hasła.
    Re: Było dokładnie tak, jak napisałeś.
    AR