  • 1. Data: 2004-11-23 09:33:37
    Temat: Duplikat faktury - odplatnie?
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    Witam,

    Moj operator telefoniczny ktorego nazwy nie wymienie ale IDEAlny to on nie
    jest, nie przeslal mi faktury za uslugi (albo ta faktura zaginela gdzies po
    drodze), a za duplikat kaze mi zaplacic 10 zl. Czy jest to zgodne z prawem ?

    Rafal

  • 2. Data: 2004-11-23 13:42:53
    Temat: Re: Duplikat faktury - odplatnie?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    po
    > drodze), a za duplikat kaze mi zaplacic 10 zl. Czy jest to zgodne z

    e tam dupa a nie legalne. Zglos do US, oni maja obowiazek wystawic.

    P.

  • 3. Data: 2004-11-23 18:31:45
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > e tam dupa a nie legalne. Zglos do US, oni maja obowiazek wystawic.

    Oni nie biorą za duplikat, tylko za ponowny wydruk faktury.
    Ja reklamowałem, że nie zamawiałem takiej usługi jak wydruk dodatkowy
    i żeby wycofali tę opłatę. A oni na to, że jak nie zapłacę, to mnie
    odłączą.
    Tak więc za wiele nie zdziałasz, ale jak masz czas i ochotę,
    to możesz się poprocesować.

  • 4. Data: 2004-11-24 12:03:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > odłączą.
    > Tak więc za wiele nie zdziałasz, ale jak masz czas i ochotę,

    ja bym do US zglosil dostana kilka razy kare o skoncza z czyms takim.

    P.

  • 5. Data: 2004-11-25 20:30:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:co1tb0$k3a$1@inews.gazeta.pl...

    > ja bym do US zglosil dostana kilka razy kare o skoncza z czyms takim.

    1. Co byś zgłosił?
    2. Za co karę?

  • 6. Data: 2004-11-26 09:26:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Nov 2004, cef wrote:

> [...]
    [...]
    > + > ja bym do US zglosil dostana kilka razy kare o skoncza z czyms takim.

    No, ja wcale nie powiadam że bym się szarpał via US.
    Ale jakbym zgłaszał - to odmowę wydania faktury...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2004-11-26 10:26:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No, ja wcale nie powiadam że bym się szarpał via US.
    > Ale jakbym zgłaszał - to odmowę wydania faktury...

    a maja obowiazek wydac. Jak to zrobia to juz ich zmartwienie :-)

    P.

  • 8. Data: 2004-11-26 22:47:59
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    cef <c...@i...pl> wrote:
    > 1. Co byś zgłosił?
    > 2. Za co karę?

    Odmowę wydania faktury. Jako że żaden RMF nie reguluje elektronicznego
    wystawiania faktur, dlatego jedyna forma, to wydruk.

    Oczywiście dla nich wystarczy, żeby zmienili nazwę usługi z 'wydruk
    duplikatu' na np. 'koszty pakowania i wysyłki duplikatu' - no bo przecież za
    znaczek muszą zapłacić, a jeśli się nie podoba, to jedź do Warszawy i
    odbierz osobiście (nie wiem jaki status mają salony firmowe - może wtedy
    dałoby się wyegzekwować odbiór w takim salonie?).

    P.

  • 9. Data: 2004-11-27 20:08:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Paszczak wrote:

    > Odmowę wydania faktury. Jako że żaden RMF nie reguluje elektronicznego
    > wystawiania faktur, dlatego jedyna forma, to wydruk.

    Ależ oni nie odmawiają.
    Mają tylko płatne wydruki.
    Zapewne w regulaminie usług znajduje się
    adnotacja o zaakceptowaniu cennika.

    No właśnie.
    A tymczasem można im ....

  • 10. Data: 2004-11-27 21:18:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Nov 2004, cef wrote:

    > + Paszczak wrote:
    > + > cef <c...@i...pl> wrote:
    > + > > 1. Co byś zgłosił?
    > + > > 2. Za co karę?
    > + >
    > + > Odmowę wydania faktury. Jako że żaden RMF nie reguluje elektronicznego
    > + > wystawiania faktur, dlatego jedyna forma, to wydruk.
    > +
    > + Ależ oni nie odmawiają.
    > + Mają tylko płatne wydruki.

    Cezary, ja mam kocept.
    Udostępnij ludności jakąś usługę - nie wiem, sprzedaż marchewki
    na przykład - "cena hurtowa, wystawienie faktury 5 zł".
    Jest szansa że US wytłumaczy po jakim ciągu paragrafów trzeba
    pojechać żeby wywieść że wystawienie faktury musi być BEZPŁATNE :>

    > + Zapewne w regulaminie usług znajduje się
    > + adnotacja o zaakceptowaniu cennika.

    Jasne. A jak w umowie zapiszemy że w razie niewywiązania się
    kontrahenta wolno go zastrzelić - to ten punkt też będzie
    obowiązywał ;)

    ...to jest inna sprawa :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd