  • 11. Data: 2004-11-28 11:23:34
    Temat: Re: Duplikat faktury - odplatnie?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Cezary, ja mam kocept.
    > Udostępnij ludności jakąś usługę - nie wiem, sprzedaż marchewki
    > na przykład - "cena hurtowa, wystawienie faktury 5 zł".

    Kiedy nie wystawienie faktury, tylko jak tłumaczył Paszczak
    będzie to np pakowanie czy coś tam innego za co opłata nie jest zabroniona
    (bo cholera wie może zapakować czy zważyć trzeba w cenie marchewki)

    > Jest szansa że US wytłumaczy po jakim ciągu paragrafów trzeba
    > pojechać żeby wywieść że wystawienie faktury musi być BEZPŁATNE :>

    > Jasne. A jak w umowie zapiszemy że w razie niewywiązania się
    > kontrahenta wolno go zastrzelić - to ten punkt też będzie
    > obowiązywał ;)

    Czyżby ustanowiona przez operatora i zaakceptowana
    przez abonenta opłata za wydruki dodatkowe dokumentów była
    sprzeczna z jakimś przepisem wyższej rangi?
    Tak wiem duplikat mają wydać za darmo, ale udowadnienie,
    że coś tam ma się należeć u monopolisty za darmo, to nie
    kwestia dla szaraczków (vide - bezpłatne bilingi w TPSA)

    > ...to jest inna sprawa :)

    Niestety przyznam z bólem, że jak zawsze jestem
    w takich sprawach uparty i staram się uzyskać
    coś, co prawo mi gwarantuje, to w tym wypadku nie miałem
    czasu się użerać o te 10 zł i odpuściłem.
    Wiem, wiem... z takich zachowań rodzi się
    potem przekonanie, że klienta można zawsze wydymać,
    ale może yksymaniaK będzie miał czas i ochotę.

  • 12. Data: 2004-11-28 14:21:04
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 23 Nov 2004 10:33:37 +0100, w <cnv05j$b1s$1@news.onet.pl>, "yksnimaK"
    <y...@w...pl> napisał(-a):

    > Moj operator telefoniczny ktorego nazwy nie wymienie ale IDEAlny to on nie
    > jest, nie przeslal mi faktury za uslugi (albo ta faktura zaginela gdzies po
    > drodze), a za duplikat kaze mi zaplacic 10 zl. Czy jest to zgodne z prawem ?

    Podobno najlepszą metodą jest zatelefonowanie do konsultanta i opieprzenie go
    za niedostarczenie FVAT :)