  • Data: 2009-04-17 09:54:44
    Temat: Re: Duży może więcej?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tomek,

    Friday, April 17, 2009, 8:56:27 AM, you wrote:

    [...]

    > Ja pisałem o marcu 2009 i ponownym wydruku faktur.

    No to popatrz sobie dokładnie, co dostałeś od Alledrogo i porównaj z
    fakturą za marzec 2008. To nie jest faktura z błędami, do której
    należy wystawić korektę - to jest niepotrzebny Tobie duplikat faktury
    zeszłorocznej - wysłany przez pomyłkę.

    Nie ma mowy o fałszerstwie - do tego potrzeba jeszcze woli
    fałszowania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl