    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Date: Fri, 14 May 2010 08:42:35 +0200

    > Czy to zaiste za trudne, że muszę jeszcze raz napisać: problemu
    > NIE WIDAĆ?

    No to przykro mi. Nie widać, a ja mam nie zaksięgowane zakupy
    towarów/kupów, bo go nie widać....

    > To użyj dłuta :|

    No właśnie, znów szyderstwo podobne do klaskania rencyma. A ja nie pytam
    jak je rozdzielić fizycznie, bo fizycznie kupiłem dwa. Ja nie wiem jak
    je rozdzielić podatkowo. Pisałem o tym w 8 listach.

    > Chcesz powiedzieć, że nie zauważyłeś że TWORZYSZ problem, domniemując
    > istnienie jakichś przepisów których najwyraźniej nie ma?

    No ale skoro nie ma przepisów, to jak mam rozdzielić te towary? Mogę
    sobie wylosować: Myszka: 10zł, Torba 90zł? Albo Myszka: 98zł, torba 2zł?
    I po prostu po takim wylosowaniu kwot wpisać je w stosowne rubryki PKPiR
    bez generowania żadnych dodatkowych? Pytałem o to już 5 maja, ale
    niestety jedyna twoja odpowiedź była ,,dokonaj produkcji''. Czyli jak
    rozumiem, nie chodziło ci o produkcję mechaniczną, tylko o papierkową. I
    tak to już od tygodnia nie umiem się dowiedzieć jak to przeprowadzić
    papierkowo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek