  • 1. Data: 2010-05-05 10:13:14
    Temat: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie pracownik przywlekł mi fakturę:

    1. Laptop Sraptop Xzł
    2. Torba + mysz Yzł

    Czy takie coś jest w porządku? Czy można łączyć towary w jedną pozycję i
    cenę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-05-05 11:31:16
    Temat: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    >
    > 1. Laptop Sraptop Xzł
    > 2. Torba + mysz Yzł
    >
    > Czy takie coś jest w porządku? Czy można łączyć towary w jedną pozycję i

    Zacznijmy od właściwej strony:
    A dlaczego nie?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-05-05 12:03:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 13:31, Maddy pisze:
    > Zacznijmy od właściwej strony:
    > A dlaczego nie?

    No w takim razie, po co osobne pozycje na fakturze? Mogę wypisać 100
    produktów i jedną cenę? A jak nabywca ma to potem rozdzielać? Wg jakiego
    klucza np. prowadzić remanent?

    Załóżmy, że kupiłem Torba + mysz -- 100zł. Sprzedałem Torbę, a robię
    remanent i mam mysz na stanie. Jak ją mam wycenić?

    Albo powiedzmy mysz się zepsuła, oddaję ją do reklamacji i mam otrzymać
    zwrot kasy, bo takiej myszy już nie ma. Ile mi się należy? Ile
    kosztowała mysz? Może 1gr?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-05-05 12:05:48
    Od: Mane <m...@g...pl>

    > Załóżmy, że kupiłem Torba + mysz -- 100zł. Sprzedałem Torbę, a robię
    > remanent i mam mysz na stanie. Jak ją mam wycenić?

    Skoro kupiles torbe + musz to sprzedaj komplet.

    > Albo powiedzmy mysz się zepsuła, oddaję ją do reklamacji i mam otrzymać
    > zwrot kasy, bo takiej myszy już nie ma. Ile mi się należy? Ile
    > kosztowała mysz? Może 1gr?

    Reklamuj zestaw (mysz + torba)

  • 5. Data: 2010-05-05 12:07:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mane pisze:

    > Skoro kupiles torbe + musz to sprzedaj komplet.

    Nie ma takiego obowiązku.

    > Reklamuj zestaw (mysz + torba)

    I w razie awarii myszy ma zwracać sprawną torbę?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-05-05 12:14:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-05 14:07, Liwiusz pisze:
    > I w razie awarii myszy ma zwracać sprawną torbę?

    Sprawną to jeszcze pół biedy. A jak mi się zniszczyła, bo wpadła pod
    walec? Uszkodzenie torby nie ma jednak związku z myszą.

    Generalnie łączenie zupełnie niezależnych rzeczy ze sobą rodzi właśnie
    taki problem i stąd moje pytanie, jak się zachować.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-05-05 12:15:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-05, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > I w razie awarii myszy ma zwracać sprawną torbę?

    W razie awarii myszy reklamacja będzie nieuznana,
    bo np. torba będzie miała urwany pasek ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2010-05-05 12:15:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2010-05-05, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W razie awarii myszy reklamacja będzie nieuznana,
    > bo np. torba będzie miała urwany pasek ;)

    No tak, w końcu to uszkodzenie mechaniczne ;)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-05-05 12:21:50
    Od: Mane <m...@g...pl>

    W dniu 2010-05-05 14:15, Liwiusz pisze:

    > No tak, w końcu to uszkodzenie mechaniczne ;)

    Chyba ze mysz odgryzła ;)

  • 10. Data: 2010-05-05 18:43:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > 2. Torba + mysz Yzł
    > Czy takie coś jest w porządku? Czy można łączyć towary w jedną pozycję i
    > cenę?
    To się promocja nazywa. Torba + mysz gratis, albo mysz + torba gratis, w
    zależności co słabiej schodzi :->

    Maciek